.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفت هفته تا پایان مختارنامه

تهیه کننده سریال مختارنامه گفت : هفت قسمت دیگر از این سریال باقی مانده است که با شهادت مختار در مسجد کوفه و در قسمت چهلم پایان می یابد .

محمود فلاح به خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : جنگهای مختار در قسمتهای بعدی ادامه می یابد و وجوه دیگر حکومت وی در آن به تصویر کشیده می شود تا اینکه مختار به شهادت می رسد .

وی با اشاره به شایعاتی درباره زندگی و تصمیم گیری مختار در برخی نوشته ها و سایتها گفت : صحبتهای حاشیه ای زیادی درباره مختار گفته شده است که بنا بر مطالعات انجام شده برای ساخت آن و طبق آنچه در طول این سریال و در قسمتهای بعد خواهید دید ،‌ صحیح نیست .

تهیه کننده مختارنامه گفت: شخصیت مختار طبق گفته کارگردان این مجموعه (که در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما نیز بیان شد ) دارای ظرافت‌ها و رمز و رازهایی است که توانست در دوره تاریخی پر تلاطمی بر شیعیان که با نگاه‌های خاصی درگیر بودند، رهبری و حکومتی بنا کند.

سریال مختارنامه ، زندگی و قیام «مختار ابو عبیده بن ثقفی» ملقب به ابواسحاق را در مقاطع مختلف زندگی وی روایت می‌کند که این سریال از پرو‍‍‍ژه‌های تاریخی و محصولات رده «الف» مرکز سیمافیلم محسوب می شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.31 seconds.